Ako postupovať pri reklamácii:
1.Vyplňte reklamačný formulár, ktorý nájdete v objednávke a pridajte do balíku spolu s tovarom alebo ho vyplňte tu priamo na našej stránke.
Reklamácia tovaru musí obsahovať popis závady, číslo obj., meno objednávajúceho, spiatočnú adresu, telefónne číslo a e-mailovú adresu pre prípadný kontakt.
2.Priložte kópiu daňového dokladu (faktúry).
3.Balík pošlite doporučene na adresu:
Mgr. Nikola Horajová
Svätej rodiny 3
040 22 Košice
Upozornenie:
- Balík neposielajte na dobierku. Takáto zásielka nebude prevzatá.
- Dopravu tovaru od zákazníka hradí vždy zákazník. V prípade uznania reklamácie vám bude poštovné uhradené.
- Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený .
Záručná lehota je zákonom stanovená na 24 mesiacov.
Maximálna doba vybavenia reklamácie je zákonom stanovená na 30 dní.
Reklamácie sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym použitím a bežným opotrebením alebo nezodpovedajúcim spôsobom.